Sunday, April 27, 2008

Manchester United KALAH!!

vs

huhuhuhuh..sedihnya mu kalah...aku tak tau nak kata apa..sebab tue aku pilih gambar mu gelap sebab mu kalah!!...huuhuh..

as a dead fan memang hampir dead bile mu kalah, aklu cuma nak ucapkan tahniah gak kepada chelsea coz dari sebuah pasukan yang seolah-olah tidak mampu memberikan cabaran diawal musim dan juga kehilangan rentak..tiba-tiba bangkit melakar kegemilangan satu persatu dan kembali mencabar saingan liga..TAHNIAH!!..aku puji semangat chelsea..

apa-apa pun aku rasa tak puas hati penalti yang diberikan pada minit ke-85 kepada chelsea. aku kira cukup kontroversi..huh..tapi bola sepak bulat...fakta gol mu vs chelsea:

1. ballack membuka jaringan menerusi tandukan pada masa kecederaan babak pertama..

2. rooney(mu) menyamakan kedudukan kembali menerusi kesilapan chelsea sendiri

3. penalti..tipu!!!..pada minit ke-85 memisahkan kedua-dua pasukan dan membuka peluang gelaran liga kembali..

apapun ini sebenarnya menjadikan cabaran liga kembali sengit..hehe...mu dont give up..live for this cup title..wer are the champion!!!!

click berita harian untuk berita penuh

2 comments:

Anonymous said...

salam.. abg izz...
die hard fan MU ke.....
emh2.....
huhu... saje je antar komen...
tgh belek2 blog pendebat tetibe terjumpe plak blog nih.....

buzz from,
~anis~
debaters usim yg kalah ngan abg izz mase royal debate aritu...

WaiRai said...

Kalah wooooooooo

hahahahhah MU adalah..errr sombong..

XD