Thursday, April 10, 2008

BLOG yANG baRU!!

BlOG yANg BAru!!!

Assalamualaikum..!

The Hokage Orator

Haha, akhirnya aku berjaya menyiapkan blog yang baru

kali ini MASIH SAMA! Best tue!..aku dah EDIT SEMULA BLOG NI! kerana rasa macam dah tak best. Hehe. Buat benda ni sampai ke pagi di balkoni hostel yang sejuk dan indah di pagi yang permai..haha. tengok bintang terasa kerdilnya diri..aduuuiii..lemahnya aku nie…

Apa-apa pun kali ini dengan tema “SECANGKIR FIKRAN SEHIRUP
PANDANGAN” aku nak ubah diri menjadi seorang yang peka kepada keadaan sekeliling. Habis selama ini aku tak peka@pekak ker???..ops! tu lain cerite. Bukan maksud aku tidak peka, tapi dengan adanya blog aku ini,aku nak jadikan dia tempat wadah berhikmah rencah berhujah..haha.

Apa sahaja yang berlaku dalam atau luar negara, aku akan cuba

selitkan dalam blog aku sama ada sukan, politik, ekonomi..dan apa-apa sahaja lah yang menarik untuk kita bincangkan. Jadi sudi-sudilah memberi komen yer..hehe

Selamat datang ke izzuddinrosli’s weblog(gabungan nama aku n ayah tercinta)..dan teruskan

memblog. Final jangan LUPA!!

No comments: