Sunday, April 27, 2008

Arrgg...

..huhuhuh..lamanya aku tak meng"update" blog aku..saban hari saban masa pasti tinggal noktah tiada kesedarannay yang aku ada blog!!..

huhuh..sian kat blog aku pasti lapar dengan isu-isu atau apa-apa sahaja yang baru. aku tak dapat banyak masa nak jaga blog aku untuk kerika ini coz:

1. blog baru kelab orator udm kini perlu sentiasa diupdate.(kena jaga gak)

2. final exam yang memerlukan aku mengupdate buku untuk diulang-tayang dalam kepala otak aku!

3. melihat blog orang lain(sibuk! jer aku nie updatela blog sendiri)

4. the truth!..im so lazy with this thing..arghh!! what da..are this my atitude???!!


mungkin alasan yang ke-4 paling aku boleh terima..memang nak kena bantai!

haha..anyway im so glad n hepy with my junior debater. yet, they was started have a own blog! thats so good..keep blogging!

penatnya caka omputih..apa-apa pun aku kembali update blog nie..hehe



No comments: